Jessica

Ding dong, the psycho's gone

4 november

Kategori: Allmänt

Jösses vilken respons jag fick på mitt förra inlägg. NOT!
Så ingen av er som läser bloggen har läst en bra bok. Knepigt.
Anna kan man iaf lita på, hade först tänkt förbi hon idag för att låna nån bok,
men jag är så grymt trött/sliten från gårdagen, som var väldigt trevlig.
Maten var superduper god och Shirley Clamp sjunger så grymt bra.
Kom i säng alldeles för sent, så idag har det varit en trött på jobbet.
Men man har ju bara sig själv att skylla på.
Hur som haver, mat nu vare visst, sen.. slappa vidare.
Imorrn jobbar jag långpanna. Sen är jag ledig 3 dagar. NICE!

puuueeeess !!


H-h-h-h-HELLOOOOO !! Underbart jävla snygg alltså !

Kommentarer

  • Sandra och Lovis säger:

    Nej, jag har verkligen aldrig läst en bra skönlitterär bok.

    Men jag kan rekommendera Den hemlige Kocken iaf, det är en bra fakrabok =)

    2010-11-04 | 18:41:55
    Bloggadress: http://sandrablandandra.blogspot.com
  • Jennie och Norah säger:

    Men du vill ju bara läsa Twilightböckerna,annars så ska du ju låna "genom dina ögon" av maaaj,remember!?=)

    2010-11-04 | 19:47:13
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/
  • P på jobbet! säger:

    Hej! Du kan få låna Flyga drake av mig, om du vill!? Jag tar med den till jobbet imorgon, just in case. BTW...jag flyttar nog till Kramfors inom kort :(

    //ses imorgon



    2010-11-04 | 19:56:46
  • Anna säger:

    Jag har hittat ett läppglans som jag använder tills imorrn, haha. Absolut inte samma sak, men det hjälper litegrann iaf! Hahaha... ;) Det är helt sjukt hur beroende man blir av lypsyl alltså. Helt galet!

    2010-11-04 | 20:53:45
    Bloggadress: http://foxygoldfish.blogspot.com
  • Bettan säger:

    har du sett det nya vampier d...? så bra :)

    2010-11-04 | 22:48:18

Kommentera inlägget här: