Jessica

Ding dong, the psycho's gone

7 november

Kategori: Allmänt

Jag hade riktigt roligt igår. Både innan och då vi var ute.
Idag har jag mått ruskigt bra. Det tackar jag för. Har vart hemma hos morsfars
och käkat. Blev god mat som vanligt. Mums.
Drog förbi en sväng på kioskpiraten, så ikväll ligger jag i soffan, äter en karamell
och ska se EMA på MTV som börjat 21.00. Yey !

pusspåer.

Svar till min moster, som undrar vad jag önskar mig i julklapp:
Har faktiskt iiiingen aning. En gó kram av dig kanske ??
Återkommer med svar, ska tänka lite vad jag behöver.
Nog för att jag redan har allt, höhö.



Jag önskar att jag fick en roll i vampyrdagboken. Kan du fixa det kära moster ?

Kommentarer

  • isse säger:

    Om du fick en roll i vampire diaries, då skulle jag börja se den!

    2010-11-08 | 22:22:24
  • helena säger:

    du är för snygg för att va med där! Jag ser bara "plast-människor", you´re the real thing....kram

    2010-11-09 | 19:04:11
  • Jennie och Norah säger:

    Helena är ute och cyklar (don´t missförstå mig) ;)



    H-hh-h-h-h-hejdå?

    2010-11-10 | 13:34:08
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: