Jessica

Ding dong, the psycho's gone

12 oktober

Kategori: Allmänt

Idag har det vart en betydligt bättre dag. (om nån nu skulle vilja anteckna!)
Hade först tänkt ha fetaste städdagen, hänga upp höstgardiner, kanske tvätta en maskin...
det enda jag gjorde var att diska. Sen blev jag uttråkad.
Så jag tog en promenad till syrran i det underbara höstvädret. Skönt var det.
Där blev jag bjuden på goooodmiddag. Sen tagga vi upp för fotbollen, som dessvärre inte
var bra. Usch, så dålig match !

Nu blir det som vanligt lite serier på datorn. Sen natti.
Imorrn jobb 11-16. Skjut mig vilket mördarpass, moha!

puss


Min klädkammare. Före och efter jag städade den.
Dock är den inte lika fin längre, orkar inte hålla ordning hur länge som helst, måste städa den igen.
Så.. ja, vet it varför jag lägger ut dessa bilder, men jag ides inte lägga ut nå andra. Höhö.


Byrån som står i högra hörnet på den sista bilden "fick" jag av syrran, men nu har hon snott  tillbaka den igen. Mutta! (puss?)
Och ja, högst upp i lådan kan ni skymta ett bind paket från Always. Vars ska jag nu ha mina bindor va ?
Ge mig en ny byrå räksyster!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: