Jessica

Ding dong, the psycho's gone

13 oktober

Kategori: Allmänt

Tjenare era små möss (?)
Som sagt, jobb idag, sen tog jag och Elin en lång skön promenad.
Måste verkligen bli bättre på att stretcha efteråt känner jag, för mina benhinnor gör ooooont!
Nu ikväll har jag haft besök av Isse, hon har färgat mitt hår och äntligen är min äckliga-gråaktiga-utväxt borta.
Blev en mörkblond färg och jag är mkt nöjd. Tack igen Isse, min personliga frisör :)

Nu
har jag äntligen "ork" att lägga upp lite pics från lördagens bravader.
(blir fasen hungrig då jag ser bilderna på maten vi åt. MUMS!)

byeee.













Fan, vad säger min "hej-jag-måste-pruta-med-mina-läppar-på-varje-bild pose? Shizez.
(lägg märke till att jag verkligen gör det på ALLA bilder)
Måste öva framför spegeln på nån ny fräsig poseee. Återkommer med resultat.. typ.

Kommentarer

  • Jonna säger:

    Men alltså, he gjord du ju faktiskt! ;) Haha. SÖtunge! Pusspuss..

    2010-10-14 | 11:16:22
    Bloggadress: http://jonnahjalte.blogspot.com
  • isse säger:

    varsågod! =) Hoppas du känns lika bra idag.

    JONNA: Du som brukar läsa här. Jag kan inte svara på din kommentar.. din sida vill inte ta emot från mig av någon anledning. Men tack i alla fall för din kommentar. Ska göra ett till försök sen att svara.

    2010-10-14 | 18:36:51
    Bloggadress: http://sara-isaksson.blogspot.com
  • sofia säger:

    fan va snygg ni var allihopa!

    2010-10-18 | 23:02:11
    Bloggadress: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här: