Jessica

Ding dong, the psycho's gone

14 oktober

Kategori: Allmänt

Dagen:
Har ätit lunch med Verris idag, det var mkt trevligt. Hennes mage har vuxit och
blivit sååå fin. Hon drar till NY imorrn. Jag är inte alls avis. Hrmph!
Annars har jag shoppat, och som jag har shoppat: Fryspåsar, ett puder, te och en vinbox.
Det är shopping på hög nivå mina vänner.
Nu vankas jobb, 16-22.30.
Imorrn jobbar jag 8-15, sen hem till Långnäs för att spendera kvällen med familjen och sova över där.
Blir ett vinglas eller två och bara ta det lugnt.
Lördag jobb 12-23.30.
Så med andra ord kommer jag nog inte uppdatera så mkt mer i helgen.

Har "kommentera" knappen slutat funka ?
Tänkte då det aldrig är nån som lyckas slänga iväg en kommentar eller två!

hejsvejs.

ps. såg nyss då det rasa massa snö från taket. INTE OK!!



ÅHHH, jag saknar redan sommarn. Saknar till och med humlorna och alla småkryp... tyyyyyp!

Kommentarer

  • Jennie och Norah säger:

    Då ska jag komma och plantera en imse vimse spindel på din kudde så na får sommarfeeling igen! =)

    2010-10-14 | 19:54:21
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/
  • Jonna säger:

    Haha.. Det är ju mysigt med vinter också!! ;)

    2010-10-14 | 23:16:15
    Bloggadress: http://jonnahjalte.blogspot.com

Kommentera inlägget här: