Jessica

Ding dong, the psycho's gone

17 oktober

Kategori: Allmänt

Söndag, äntligen om jag får säga det.
Ledig idag vilket har vart väldigt härligt. Har inte gjort många knop.
Duschat, diskat och sett reprisen av Vem vet mest? Fan vad jag garva då en tant fick en fråga
med 2 alternativ att välja på, och hon säger nått helt annat ? Mohaha. Skadeglädje?
På typ en timme drar jag till M och E där vi ska bli bjudna på middag, sen ska vi spela bingolotto
och dricka lite vin. Mysig söndag med andra ord.
Och nästa gång jag skriver har jag blivit miljonär. Tänkte vinna fett mkt på bingo, wish me luck !

Puss.


Elin och jag på Challenge i somras.


Kommentarer

  • Jonna säger:

    Åhå miljonär, inte illa.. ;) Hoppas ni hade så trevligt hos Elin (gissar det var där :P) Kramkram

    2010-10-17 | 19:45:50
    Bloggadress: http://jonnahjalte.blogspot.com
  • Ma säger:

    Du hörde aldrig av dej så jag förmodar att de inte blev nån storvinst.Jättesynd

    2010-10-18 | 08:30:30

Kommentera inlägget här: