Jessica

Ding dong, the psycho's gone

25 oktober

Kategori: Allmänt

Idag är det måndag för er som inte vet det. Även klirr i kassan, det gillar jag.
Har sovit alldeles för mkt inatt. Över 13 timmar. Hujedamej. Hur jag ska lyckas somna ikväll är ju en fråga.
Annars har helgen vart alldeles fantastisk. Lördagen var kanon. Maten - MUMS, som jag har längtat
efter att få äta fondue. Så jäääkla gott. Sen såg vi hockey, spela spel och hade allmänt skoj.
Igår vakna jag 11, tidigt för att vara mig. Var iaf ute några timmar och busade. Åt även middag i Långnäs
innan jag drog hem till stan igen. Väl hemma gjorde jag inte många knop. Låg i soffan som en degklump.

Nu ska jag jobba 17-22.30. Helst av allt hade jag bara velat ligga hemma i soffan.
Men nån måste ju jobba så.

pööööööööööss.


Tog cirkus 120 bilder hemma i Långnäs, lägger ut dom typ imorrn. Inte nu alla, men några.
Bjussar så länge på en bild av mig. Tycker jag lyckades bra med sminket. Kände mig jävulskt snygg alltså.
Visst var jag ? Moha!


Kommentarer

  • Jennie och Norah säger:

    Jag frågade Norah om hon såg vem det var på bilden,och direkt sa hon "Jeeecka!!",så jag tror na är sig lik =)

    2010-10-25 | 17:30:21
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: