Jessica

Ding dong, the psycho's gone

26 oktober

Kategori: Allmänt

Tjohooo.
Idag
har jag jobbat 8-14.30. Nu på aftonen har jag och mor gått på stan.
Köpte en stickad varm tröja, macara, ansiktskräm, en ny tischa och nya arbetsbyxor
 (dom jag har nu har lixom spruckit mellan benen, kändes inte så hett!)
Har även vart och köpt lite vuxendricka, för imorrn äre nämligen fest. Ska på havsbadet, äta buffé,
se Schlagefeber och även sova över på hotellet. Kommer bli såååå nice alltså. Längtar!

Nu ids jag inte skriva nått mer.
tjarå.


lite pics från helgen.
LÖRDAG:














Ett litet PS bara om den där masken som är så gudomligt snygg. Pappa tar ALLTID fram den
då det vankas fest, fråga mig inte varför. I lördags tog han på sig den i smyg, och om jag säger såhär,
systeryster höll på att göra nått i brallan, så rädd blev na. Mohaha.


SÖNDAG:








På näst-sista-bilden rullar jag alltså ner från backen. Ett tips, gör det inte om du är bakis, lite lätt
illamående och redan har huvudvärk. Smart av mig. Not!





Kommentarer

  • Jonna säger:

    SÅ mychee snyygt ;) Nu då du var hem, tog du nån extra bild på vråålåket då också eller? ;) PUSS

    2010-10-26 | 21:39:21
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här: