Jessica

Ding dong, the psycho's gone

28 oktober

Kategori: Allmänt

Igår var vi som sagt på Havsbadet. Kom dit strax efter 15.
Då fick vi reda på att det var super många som hade bokat till showen. Not. Det var
vi och 24 till som var där. Kändes som att man var på en privat spelning eller nått, mohaha!
Men det var iaf super bra, maten var gudomligt god. Så 2 tummar upp för en jätte lyckad kväll.
Idag vakna jag 8, vi gick ner och åt frulle. Alltså hotellfrukost, finns det nå bättre ?
Jag åt som att jag aldrig hade sett mat. Jag är helt seriöst fortfarande mätt.
Kom hem till stan strax efter 10.30. Tog en härlig powenap i 2 timmar.
Ska jag vara ärlig så har jag inte orkat göra nått idag, enbart slappa.
Imorrn äre jobb som gäller, 8-15. Så det blir en tidig kväll.

puss
















Oh crap, nu blev jag hungrig. Vill äta samma mat vi åt igår!!
Sen ser ni ju så lite folk det var. Vi hade dansgolvet själva på slutet av kvällen. Jag och mami rocka lös, hähä.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: