Jessica

Ding dong, the psycho's gone

3 oktober

Kategori: Allmänt

tjo.
Om jag säger såhäääär, igår hade jag mkt trevligt, förutom utgången (som vanligt då..)
Maten var supergod, sällskapet var trevligt, det blev ölspel, skratt, music quiz och musik.
Grejen var den att jag var så helvetes jävla mätt, kände mig gravid i 30:e månaden, typ!
Jobbigt var det, men förutom det så var det en lyckad kväll. :D

Idag vakna jag "tidigt" för att vara dagen-efter-party-lök-söndag, eller jag blev väckt
kan man säga. Höhö. Isse undra om jag ville följa och krubba.
(trodde aaaaaldrig mer att jag skulle bli hungrig!)
Blev en flottig pizza, gott vare. Efter maten gick jag på affären och handlade lite gott.
Så nu ska jag krypa ner i soffan, se ett nytt avsnitt av TVD, äta en karamell och dricka
min festis, gosh vad härligt det ska bli.

adjöken.


pics från gårdagen:








(spana in min krydd-pose här på sista bilden. Chilla JÖ du är inte med i Top Model 76)

Kommentarer

  • Jonna säger:

    Låter som en väldigt trevlig dag! :) Och utgången kan ju ibland svika om man haft skojigt före, tyvärr.. Synd det var den tid det var så man inte kunde deltagit på middagen iaf. Men en annan gång! :) När var hur är det på tisdag då? Var det det ni skrev 6, halv sju på FB? ;) PUSS gumms!!

    2010-10-03 | 19:21:08
    Bloggadress: http://jonnahjalte.blogspot.com
  • Anna säger:

    Haha jag älskar dina blogginlägg och dina bilder :) Man får sig alltid ett skratt.Du är så rolig :) Fan va jag saknar dig!!! Till helgen kommer jag till Piteå.Vi ska till boda borg med hela familjen på lördag. Men jag hoppas vi hinner träffas! :)Ta hand om dig vännen min!Kramar

    2010-10-04 | 09:19:49
    Bloggadress: http://annacarolinalundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här: