Jessica

Ding dong, the psycho's gone

5 oktober

Kategori: Allmänt

Tänkte dra en snabbis. Ja en update alltså.
Igår var jag ledig, drog en sväng på stan med Isse sen drog vi till sis för att fira hon
i efterskott. Hon fick Dust it, presentkort på Gina och en personlig almanacka.
Tror faktiskt hon blev nöjd, lyckades precis knäppa ett kort då hon öppnar almanackan,
ser man på bilden så ser hon fantastiskt glad ut, vågar dock inte lägga ut bilden, då kanske
man får sej på moppo ? :)
Idag
jobb 8-14.30, sen hem till morsfars för en supergod middag:
Laxfilé fylld med färskost, pasta, vitlöksbröd, räk-och parmesan röra och fetaoströra,
MÄTT blev jag. Efter maten och lite kaffe drog jag till Anna, där även Jonna, Elin och Sandra var.
Blev att fira A i efterskott, sen blev det fika (ännu mer MÄTT), massa massa surr och skratt,
uuuuunderbara brudar alltså.
Nu ligger jag i sängen och ska se lite True Blood, som jag förövrigt ÄLSKAR, trodde jag
aldrig att jag skulle göra :)
Imorrn
långpanna, 11.30-22.30. Yey eller nått.

pusspåerochsovgott.

Kommentarer

  • Jennie och Norah säger:

    Aa men du får nog på moppo om du lägger upp den,men en blev glad!! =)



    Och btw,hade sett fel i sms:et,det är NÄSTA fredag jag ska jobba ;)

    2010-10-06 | 08:02:49
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/
  • Jonna säger:

    Var så skoj att ses, är alldeles för sällan tyvärr :S Men på lördag igen!! KUUNG! :D Ska bara leta mig en b-pump också ;) Pusspuss..

    2010-10-06 | 21:49:23
    Bloggadress: http://jonnahjalte.blogspot.com
  • Jonna säger:

    Fasst det jag eg skulle fråga var, är det så bra alltså? Kanske man måste ge sig på det har 3st på usbet som sitter i.. Funkade det för dig btw?? Puss

    2010-10-06 | 21:50:10
    Bloggadress: http://jonnahjalte.blogspot.com

Kommentera inlägget här: