Jessica

Ding dong, the psycho's gone

10 septemer

Kategori: Allmänt

Igår sa jag och Anna hela tiden "vi måste fan va sjuka i huvudet!"
Klockan 8 drog vårat Vampire Diaries maraton igång.
Och 17 timmar senare var det slut :)
Vi satt inte och såg iett, utan vi hann med en promenad på en 40 minuter
i det vackra vädret, sen sov jag bort typ 2 avsnitt.
(sov endast 3 timmar på natten, plus att jag drack lite rödvin onsdagen=halv bakis!)
Men allt som allt, dagen/kvällen var fantastiskt underbart rolig.
Vi sov över hos na, så imorse vaknade vi cirkus 7.30. Hej trött?
Men blev pigg dirket då Anna slog igång ett avsnitt av, vadå? Ja, Vampire Diaries
såklart. Därför vi hade vårt maraton, för ett sprillans nytt avsnitt gick att se idag.
Som vanligt var det KUNG ! :D
Kom hem till läggan typ 9, sen dess har jag legat i soffan och mest sovit.
Nu ska jag däremot se om jag har nått i kylen. Vilket jag tvivlat på.
Sen vankas jobb, 17-23.30.

puss.





Kommentarer

  • Bettan säger:

    Jag såg också idag fast bara et avsnitt har det kommit ut fler av säsong 2?

    2010-09-10 | 21:58:11
  • Jessica säger:

    Bettan: Nope, det har bara kommit ut ett avsnitt än. Så nu får man vänta en HEEEL vecka tills man får se ett nytt ;)

    2010-09-10 | 23:46:48
    Bloggadress: http://jessicaohlund.blogg.se/
  • jonna säger:

    Oj oj jag har ju inte sett än.. Ska bli spänannde!! :D

    2010-09-11 | 08:12:00
    Bloggadress: http://jonnahjalte.blogspot.com
  • helena säger:

    men...VARFÖR gör man så här? Vara vaken hela natten? Ja, det man inte förstår får man väl helt enkelt bara lämna. kram

    2010-09-11 | 13:44:44

Kommentera inlägget här: