Jessica

Ding dong, the psycho's gone

13 september

Kategori: Allmänt

Lördagen var super mysig. Maten var M-U-M-S, drickat var gott,
sällskapet kan man inte klaga på ;)
Allt som allt var det en klockrent kväll - Jag har vääärldens bästa familj.
Tack igen mami och papi för maten. Love u!

Igår mådde jag bra, en anings trött, men det får man vara.
Inatt däremot har jag inte mått mumma. Har haft mensvärken från
helvetet. Var tvungen rusa på toa ett X-antal gånger, och om jag säger såhär,
det dröjer nog ett bra tag innan jag äter popcorn igen. Urk.

Nog om det, dagen+kvällen kommer spenderas i Hortlax med godmat och en movie.
Sen att jag får pussa på världens bästa Norah gör ju inte saken sämre :)

hejdå.


pics från lördagen:














Kommentarer

  • jonna säger:

    Så roligt det ser ut ! :) Gillar hur ante brer ut sig på de sista, haha ;)

    2010-09-13 | 15:11:25
    Bloggadress: http://jonnahjalte.blogspot.com
  • Moa säger:

    Hehe TACK! Jo det ska jag göra, kommer upp senare :-)

    2010-09-13 | 18:26:53
  • isse säger:

    JECKA! Gossip har kommit idag. Fina bilder på er.

    2010-09-14 | 12:17:14
    Bloggadress: http://sara-isaksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här: