Jessica

Ding dong, the psycho's gone

14 spetember

Kategori: Allmänt

Inatt har jag drömt om vampyrer. Undra varför ? Höhö.
Har i varje fulla fall börjat se True Blood. Eftersom alla säger att det är såå bra!
Efter jag hade sett 2 avsnitt tänkte jag ge upp, men det gjorde jag inte och det
faktiskt riktigt bra.
Idag har jag vart ledig. Diskat lite, städat klädkammaren, (tog 2 h, nu är den så fiiin!)
fått hem ett sprillans nytt avsnitt av gossip, äntligen är det tillbaka.
Sen har jag käkat middag med mami och sis.
Nu ligger jag hemma i soffan och jäser. Blir bara lugnt ikväll. Se lite TV, framförallt
Idol, som är i Luleå ikväll. Hoppas man känner igen nån :D
Imorgon
jobbar jag till 16. På kvällen ska vi på föreläsning.
"Ta befäl över din prestation" med Thomas Fogdö,
kommer bli väldans intressant att lyssna på.

tjarå.


älskar dessa 2 låtar. Är en sucker för lugna låtar!


Amanda Seyfried - Little House.
Låten är med i filmen Dear John, som jag fullkomligt älskar. Har ni inte sett den. DO IT !


OneRepublic ft. Sara Bareilles - Come Home.
Låten är med i Vampire Diaries, första avsnittet i andra säsongen.
Har ni sett avsnittet så vet ni att det är en liten snyftare!

Kommentarer

  • Moa säger:

    Ooh härligt att du börjat se True Blood! :-D Nää har ju inget internet på datorn än så får vänta med att se VD, är såå nyfiken nu! Haha vad gulligt att du tänkte på mig, det är ju ändå en av mina absoluta favvo scener ;-)

    2010-09-14 | 20:02:56

Kommentera inlägget här: