Jessica

Ding dong, the psycho's gone

19 september

Kategori: Allmänt

Hej muppar.
Idag har det vart en bra dag. Första söndagen på länge jag vaknade
upp och inte var bakis. Har blivit en del festligheter på sistone.
Hur som haver, jobbade igår till typ midnatt. Och idag låg jag och drog mig länge,
som det var skönt. Drog på fotboll med moster och kusin, Piteå losa, så det var ju synd.
Efter matchen drog jag till Isse. Vi gick och röstade, sen tog vi en matbit.
Resten av kvällen har vi haft en liten fotokväll. Isse har agerat fotograf och jag modell, höhö!
Nu ska jag bara få bilderna av hon, sen blire nog att framkalla och göra nån tavla.

Nu ska jag fortsätta se lite valvaka.

godnatt.


ps. härligt att se att det inte bara var jag som hade lite tvångstankar ;)






Kommentarer

  • Elin säger:

    Fan vilken snygging och fan vad jag längtar till utlandet ;) Vi måste styra nått! Göra upp en plan i vart fall! puss&kram

    2010-09-19 | 23:47:09
    Bloggadress: http://m4rklund.blogspot.com
  • Elin säger:

    Lägg upp någon bild här också så man får se ;)

    2010-09-21 | 02:25:46
    Bloggadress: http://m4rklund.blogspot.com

Kommentera inlägget här: