Jessica

Ding dong, the psycho's gone

22 september

Kategori: Allmänt

Idag säger jag ett stort GRATTIS till bigsis Jennie, kusin Agnes och kompis-Anna
som alla fyller år. Hurra Hurra Hurra !!

Har känt noll lust till att blogga. Men jag skriver ändå en rad eller två,
bara för eran skull, höhö.
Nu snart kommer papi och hämtar mig, drar hem till Långnäs för lite middag,
sen vidare till Sjulnäs för att fira Agnes.
Och imorgon är jag ledig, fett skönt!
Jobbade igår, då jag eg. skulle vara ledig, vilket betyder att jag är ledig
på lördag istället. vad väljer man lixom, ledig en tisdag eller lördag, eeeh lätt!

Annars har det inte hänt så mkt i mitt händelsefulla liv. Tjohooo!

pusstackhej.



Här fira vi Jennie på hennes 22-års dag. Jag var blott 18 jordsnurr, det var tider!


I love my sister. Hon är det bästa som finns !!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: