Jessica

Ding dong, the psycho's gone

27 september

Kategori: Allmänt

Jahapsi, då vare måndag igen.
Helgen har vart helt underbar.
I lördags firade vi kära syster i Långnäs. Käka pizza, åt tårta och kladdkaka.
Drack lite bira, hade en couronne tävling (gissa vem som vann, jag var kuuung),
spela ett roligt spel som sis fick i present. Man ska sjunga en mening, sen ska
andra laget fortsätta. Det var grymt svårt, men skitaroligt!!
Släckte de gröna kring 3.30 och vakna kring 13 tiden igår.
Dagen bestod av TV, grillning och bus med Norah.
Så allt som allt var helgen helt lyckad.
Nu väntar jag på att klockan ska bli 17 så jag kan gå och jobba.
Imorrn ska jag följa på Nimbys med Jennie, Ante och Norah.
Har aldrig vart där innan, så jag kommer nog leka mest, höhö.

buhbye.



Mars

April

Maj

September

Vinter, vår, sommar och höst.
jag vet då iaf vilken årstid jag gillar allra bäst!

Kommentarer

  • jonna säger:

    Guu så roliga bilder att se och jämföra. Ska snart införa nån vinkel hemma hos oss som jag ska börja ta ;) I sann Jecka-anda! :)



    Och väldit vackra var faktiskt alla bilder, på sitt sätt. Lite av varje är bäst!! :D

    2010-09-27 | 19:30:08
    Bloggadress: http://jonnahjalte.blogspot.com
  • Elin säger:

    joo jag råkade skriva till fel person, skulle skriva till jonnan ;P hehe.. Vilka hærliga bilder och jag vet också vilken årstid jag gillar mest! Sommar rocks! =) Ta hand om dej tjejan - en vecka innan vi mots igen ;) PUSS!

    2010-09-28 | 00:29:04
    Bloggadress: http://m4rklund.blogspot.com

Kommentera inlägget här: