Jessica

Ding dong, the psycho's gone

28 september

Kategori: Allmänt

Idag var det ju meningen att jag skulle leka lös på Nimbys,
tror ni det var öppet klockan 10 ? Eh, nej, dom öppna 16, och jag hade ingen
möjlighet att fara då. Får bli en annan dag.
Nåjå, blev iaf en sväng på stan + lunch. Det enda jag fynda var sockar och alkohol.
High five på det.
Annars har jag spenderat min afton med att tvätta massa, städat undan lite och gått
en promenad med Sandra. Det var riktigt riktigt skönt. Härligt med frisk luft.
(är det nån som vill följa på en prommis imorrn på aftonen, hojta till!)

Nu är jag nyduschat, har renbäddat och ska snart se Idol.
Imorrn äre jobb, 8-15. Åhh, känner redan nu att det kommer bli fett jobbigt att gå upp.
Är verkligen ingen morgonmänniska, sova äre bästa som finns !

pusspåer.



MÖMS vilken läckerbit!

Kommentarer

  • jonna säger:

    Hola! ;) Jaa en en date någon dag. En prommis lät ju trevligt också.. Dock gärna på dagen elelr om peter är hemma och jag kan gå barnlös, får höras tycker jag :)

    2010-09-29 | 20:24:01
    Bloggadress: http://jonnahjalte.blogspot.com

Kommentera inlägget här: