Jessica

Ding dong, the psycho's gone

29 september

Kategori: Allmänt

Igår var det 2 år sen det brann nere i lägenhetsgaraget.
Fan, den dagen kommer jag lixom aldrig glömma.
Fy fabian så jävla pinsamt (då jag ser tillbaka på det) då 2 civilklädda
poliser kom in i mitt sovrum då jag låg och nanna kudde efter en hård natt
av parthey. Klockan var typ 8 på morgonen, tänk om jag hade legat
hel näck och visat hela härligheten då dom kom in.
Tack och lov gjorde jag inte det. Utan steg upp, bakis as hell, sist ut
av alla från byggnaden var jag också. Kanon!

Min dag idag har varit suuuuuper intressant, NOT.
Jobbat 8-16, vart ut på en powerwalk i min ensamhet, duschat, ätit
och nu ligger jag under en filt på soffan och väntar på Hell´s Kitchen.

Imorgon jobbar jag 11-22.30, så det blir ingen mer update
förnn´s fredag. Håll ut mina vänner, håll ut.

natt.


bildbombovich från i lördags:













Jennie sjöng hela denna låt, ska man vara stolt eller skämmas ? Mohaha!







Kommentarer

  • Elin säger:

    Hehe, jamen nu har det ju ordnat upp sig i vart fall ;) Snart ær jag fan hemma, kænns så helt otroligt.. Vi kommer sækert inte hinna skypa så mycket då jag kommer att jobba kvall fredag och lordag och sondag har jag en massa fix innan jag ska dra HEM på måndag! Fint! Saknar dig! Kramelikramen

    2010-09-30 | 03:17:43
    Bloggadress: http://m4rklund.blogspot.com
  • jonna säger:

    Haha skoooj ;) jag kan också den låten, brukar sjunga den och meine hut för enya ;) haha, du vet hon ska ju bli internationell!! ;D PUSS!

    2010-09-30 | 08:44:57
    Bloggadress: http://jonnahjalte.blogspot.com

Kommentera inlägget här: