Jessica

Ding dong, the psycho's gone

21 april

Kategori: Allmänt

Holy christ, jesus och hela faderullan vad mätt jag är!
Nu i afton har vi vart och firat moster i efterskott. Blev smörgåstårta, läsk, kaffe, glass
och tårta. Allt var mums, mums, mums! (brukar vanligtvis inte tycka om smörgåstårta)
Befinner mig just nu i Långnäs, ska sova här inatt. För imorrn drar vi tidigt till morbror och Kerstin,
där vi ska grilla, sola (förhoppningsvis!), dricka nån bira och bara må gott. Great!
Sen på lördag vankas jobb på dagen och på kvällen blire festligheter av nå slag.
Kommer bli en urtrevlig helg känner jag på mig.

GLAD PÅSK på er!


Turkiet anno -07. Tror varken jag eller sis visste vad solskyddsfaktor var. Hello tomatoess!
(diggar btw syrrans förförande blick. Mohaha!)


Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hahaha!

    Amenvaffanihelahvetet!?



    Ser dock ut som na har köpt sig ett nytt halsband :p

    2011-04-21 | 21:06:25

Kommentera inlägget här: