Jessica

Ding dong, the psycho's gone

25 april

Kategori: Allmänt

var påsken över för detta år. Och den har vart kanon, precis som jag visste att den sku va.
Fredagen spenderades som sagt hos morbror och Kerstin.
Vi grillade pinnbröd och korv. Letade påskägg, kastade pil, solade, grillade lax och potatis, spelade boccia,
sjöng massa sånger, drack bira och hade allmänt supertrevligt. Jag har verkligen vääärldens bästa släkt!
Var ute i nästan 11 timmar, så jag somnade gott då jag kom hem.
I lördags jobbade jag till 16.30 och på kvällen vart det party hos Frida med massa härliga människor.
Jätte rolig kväll. Utgången var ändå helt okej. Dock var tequilan där kring midnatt jävligt onödig. Höhö.
Igår mådde jag ovanligt bra. Tog mitt pick och pack och drog hem till Långnäs. Jag och mor satt ute
hela dagen och solade. Ooootroligt härligt väder. Sov över där, så idag har jag också solat hela dagen.
Har även hunnit med en härlig långpromenad med min fina Madde nu på kvällen.
Det var lika trevligt som vanligt :)

Imorrn
äre back to verkligheten igen. Långpass 11-22.30 väntar. Wihoo!

godnatt.


Bilder från långfredag:









Tänk så stor skillnad det kan vara från år till år. Första bilden är från förra påsken, den 2 april, och den
andra bilden är från i fredags. Saknade ändå snön liiiite detta år. Men bara lite.

Kommentarer

  • jonna säger:

    Joodu verkligen skillnad på bilderna Ian man säga. Sååå mysigt :) puss

    2011-04-26 | 06:19:28
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.comd
  • helena säger:

    om man tittar ORDENTLIGT på bilderna från i år, när vi har gruppbild där i slutet, så kan man ju se att jag håller i påskägget som var vinsten för boccian. Ville bara berätta detta, alltså att jag vann den tävlingen.....

    2011-04-26 | 10:25:36

Kommentera inlägget här: