Jessica

Ding dong, the psycho's gone

11 augusti

Kategori: Allmänt

Dom 2 sista hotellen är bokade. Hallelujah.
Blev ett hotell väldigt nära stranden i Venice Beach. Där ska vi spendera dom
6 första nätterna. Blir enbart chill och verkligen njuta av ledigheten.
Längtar som attans efter ledighet. Sist jag hade semester var januari 2010 då jag var i Thailand.
Har bestämt att jag ska ta ledigt hela oktober. Kommer bli sweet.
Andra hotellet bokade vi i San Francisco, där vi ska spendera våran sista vecka.
Längtar, längtar och åter längtar. Fattar fortfarande inte att vi verkligen ska åka.
Har alltid drömt om att fara till USA, och nu ska vi verkligen dit. WIIIIEEE!

Ne, nu ska jag knyta mig.

godnatt.



Hotellet i Venice. Här ska vi sitta på balkongen, dricka drinkar och enbart vara.

Kommentarer

  • Ma säger:

    De ser ju helt underbart ut.Du om någon är värd detta som inte har haft semester på så länge

    2011-08-12 | 08:06:18
  • Helena säger:

    jag är då inte avis.. igen.... kanske lite...

    2011-08-12 | 08:31:24
  • Lisa säger:

    Men så kul att du hittade te bloggen ja, å tur du kommenterade så ja hittade te din! :) Jag trivs jättebra i sundsvall faktiskt, men visst har man hemlängtan då å då men än sålänge går de faktiskt bra! Har du vägarna förbi sundsvall är du så välkommen så å annars ses vi säkert i piteå ja :)

    Vilken lyxresa de verkar som att du ska på, ser för jäkla amazing ut!!! var ska du resa? :)

    Kram på dig!

    2011-08-12 | 10:54:44
    Bloggadress: http://lisaisundsvall.blogg.se/
  • Lisa säger:

    & Niklas hälsar tillbaka! :D

    2011-08-12 | 10:54:56
    Bloggadress: http://lisaisundsvall.blogg.se/
  • Jennie och Norah säger:

    Nej men usch vilket fult hotell



    ;p

    2011-08-12 | 20:28:15
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: