Jessica

Ding dong, the psycho's gone

17 augusti

Kategori: Allmänt

Börjar få liiiite (okej, ganska så jävla myche) resfeber.
Känns som att det är 1000 grejs jag vill fixa innan vi åker. 47 dagar kvar. Jag kommer hinna!

Idag har jag "shoppat" och lunchat med mor, syster, Norah och Agnes. Mkt trevligt.
Och kvällen bestod av jobb.

Imorrn ska jag hänga i Hortlax. Var såå länge sen jag var där, så jag längtar efter att få busa med Norah
och äta syrrans goda mat. Yeey!

Nu ska jag glutta lite på dumburken.

adjos!


Kanske lite skillnad på ansiktsformen. Känns faktiskt roligt att se, så jag
bjussar på egobilder :)
(vänster: november 2010. Höger: augusti 2011)


Kommentarer

  • Catarina W H säger:

    Ja verkligen stor skillnad.

    Mer egobilder tycker jag. :)

    2011-08-18 | 00:39:40
    Bloggadress: http://ninna77.blogspot.com
  • elin säger:

    JA, så himla fin!! You go girl <3

    2011-08-18 | 04:03:00
    Bloggadress: http://www.elinmarklund.se
  • Helena säger:

    du är alltid vacker, och va kul att du själv erkänner skillnaden nu. kram

    2011-08-18 | 07:25:12
  • Åhlle säger:

    Vackra underbara människa...du är så fin å snygg, alltid!:) Sjukt mysigt att träffa dig igår, blev så glad å som sagt, jag såg verkligen skillnad,du är så duktig Sirre! längtar massor tills vi ses igen !! Tjyssss

    2011-08-19 | 09:05:00
  • ? säger:

    Vilken skillnad! Hur har du gått ner så mycket? Tränat mycket? Skulle också behöva förlora några kilon

    2011-08-20 | 10:24:35
  • Jessica säger:

    Svar till ?: Tack :) Jag slutade äta godis/fika/snask, ja allt onyttigt + sluta dricka dricka/saft/bubbelvatten hela januari. Förr åt jag godis nästan varje dag. Nu unnar jag mig en godis eller två under söndagar, så jag försöker vara utan på veckorna. Och det går mkt bra. Tränar aldrig, tyvärr. Skulle dock vilja göra det. Men jag är ut på promenader. Det är väl det enda :) Bara man äter bra och rör på sig kan man förlora några kilon. Lycka till :)

    2011-08-20 | 15:15:21
    Bloggadress: http://jessicaohlund.blogg.se/
  • Sara säger:

    Men shit, vilken skillnad. Har aldrig tänkt på det. Men när man ser det på kort sådär så syns det ju verkligen! Du är så duktig. Vi ses imorgon.

    2011-08-20 | 19:59:21
  • jonna på jobbet säger:

    Verkligen skillnad, du har varit så duktig!! Fin är du! :) Puss

    2011-08-21 | 17:33:55
  • jonna på jobbet säger:

    Hmm, min kommenatra verkade försvinna..?

    Du är så duktigt och så fin!! Sötnos :) puss

    2011-08-21 | 17:39:58
  • Malla säger:

    Jädrans vilken skillnad! Snygg är du! :D

    2011-08-26 | 20:55:05
    Bloggadress: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här: