Jessica

Ding dong, the psycho's gone

20 augusti

Kategori: Allmänt

Heeeeey!
Lördag
idag alltså. Har haft en mysig dag med Jonny och Isabel. Käkat lunch,
druckit kaffe och spanat lite på stan. Ikväll äre jobb som gäller. Så med andra ord
blir det en lugn lördag = ingen fest. Och det behövs kan jag säga. Har blivit fest
varje helg denna sommar. Min lever är nog inte den fräschaste kanske ? :D


Igår
shoppa jag lite nya kläder:
 

Jeansleggings och jeansshorts. Båda höga i midjan och helt underbart härliga!
(shortsen var på 30% rea. Tummen upp)


En lite större t-shirt. Halva priset var det för denna.


En otroligt härlig långklänning. Blev min för endast 49 kr.


En ny mjukisdress. 199 kr för både byxa och tröja. Det kallar jag billigt.


Kändes
dock lite konstigt att köpa shorts och klänning nu då sommaren är över.
Men dom ska ju självklart följa med till USA :)


trevlig kväll!


ps. svarade på en anonym kommentar till inlägget "17 augusti", så svaret finns där :)

Kommentarer

  • elin säger:

    Vart köpte du mjukisdressen? Såg myys ut:)

    2011-08-22 | 01:14:28
    Bloggadress: http://elinmarklund.se

Kommentera inlägget här: