Jessica

Ding dong, the psycho's gone

5 augusti

Kategori: Allmänt

I'm baaaack. Saknat mig ? Klart ni har!
Juli månad har gått fort, fort, fort. Så vad har jag sysslat med ? Jo:
- Hängt med mina underbara vänner och familj
- Festat, festat och festat lite till
- Jobbat, jobbat och jobbat
- Bokat 2 hotell i USA. Varav ett 5 stjärnigt lyxhotell i Vegas
- Diggiloo, fantastiskt som alltid
- Firat älskade Norah som fyllt 3 år
- Haft en underbar PDOL-helg
med mera, med mera...

Nu är det mindre än 2 månader innan vi drar till det stora landet i väst.
Och SOM jag längtar. Ibland får jag en sånn längtan att nästan känns som att jag ska spricka.
Vi får väl bara hoppas att jag inte göre då, höhö.

Det var allt för idag.

pusspuss och sov gott.


Här kommer 50 småbilder från juli månad. Som ni ser, en del fest. Men he jär bara sommar eijn gang om åre!



Kommentarer

  • Helena säger:

    Äntligen lite liv på din blogg.....

    2011-08-06 | 08:10:20
  • jonna säger:

    Men jaaaa!!! :) puss..

    2011-08-07 | 19:27:05

Kommentera inlägget här: