Jessica

Ding dong, the psycho's gone

15 februari

Kategori: Allmänt

Dagen: Lunch med Elin (+ lite London planering) sen joina Anna upp.
Blev lite strosande på stan, kaffe och massa massa skratt.
Mina vänner är helt enkelt underbara :)

Aftonen/Kvällen:
Hämtade ut mitt paket från H&M. Blev riktigt nöjd med allt jag beställde.
Väl hemma drog jag en städning, vilket var mkt välbehövligt och även tvättmaskinen fick sig en omgång.

Imorrn jobbar jag långpass. Sing hallelujah!

puss





I mitt paket från H&M: 2 kuddfodral, kökshandduk, örngott och duschdraperi.
Blusen/Skjortan köpte jag idag på Cubus för 49kr, den hade kostat 300kr. Kachiiiiing.
Men nu har jag fan köpstopp på kläder. Ska ju snart till London, där har jag ju tänkt shoppa som en galning!

Kommentarer

  • Ma säger:

    De blev jättesnyggt.Vilka häftiga mönster på kuddarna o draperiet.Snygg skjorta

    2011-02-16 | 07:21:56
  • jennie säger:

    Tjusigt som tusan!!!

    2011-02-17 | 22:17:58
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: