Jessica

Ding dong, the psycho's gone

17 februari

Kategori: Allmänt

Både Anna och Jennie tipsade mig om att se dokumentären Dear Zachary.
Så jävla tragisk och gripande alltså. Böla som jag aldrig bölat förr.
Den är verkligen sevärd, trots att den är så hemsk!
Efteråt kände jag att jag ville se nått roligt. Hittade en gammal skiva med massa massa
bilder från typ anno -00 till -05. Shizeeeez kraaajst så helwitttes lejd man var!
Sen back in the days, då jag bode i das bush, även kallad Långnäs, hade jag inte mkt till liv.
Så jag drömde mig lixom bort till att bli känd eller whatever. Så jag satt alltid i Photoshop
och försökte fixa till bilder så det såg ut som att jag var på samma bild som en kändis.
Åååh fy fan vad jag har garvat. Om det ser verkligt ut ? Titta själva får ni se:




Svar ja, jag hade en liten crush på Gavin DeGraw. (fick ju tillslut träffa han i Sthlm, och ta en RIKTIG bild)
Sen kan man it annat än älska att vi verkligen har samma hudtoner/nyanser på våra ansikten. NOT!
Nåjå, jag fick mig då ett skratt iaf. Hoppas ni också fick det ;)

Så med det säger jag god natt!


Här mina vänner har ni en äkta bild. Tror ni jag var lyckligast i världen där eller. Eh Jå.


Kommentarer

  • Sandra och Lovis säger:

    Så jävla bra bilder! =D

    2011-02-18 | 08:57:32
    Bloggadress: http://sandrablandandra.blogspot.com
  • Catarina säger:

    Å jag vet inte ens vem han är.

    Ska man skämmas då?

    2011-02-18 | 11:31:38
    Bloggadress: http://ninna77.blogspot.com
  • Åhlle säger:

    hahahahaha, du e köng! Ser helt trovärdigt ut,word! Bra tider bra tider, å va sägs om jennies b-party in Longnose me alla B-kändisar ?! De va grejer de :) Du är en kändis gumman, u know it! Puss

    2011-02-18 | 19:16:52
  • Moa säger:

    Hahaha du är då så jäkla mkt snyggare som du! :)

    2011-02-19 | 23:52:59
    Bloggadress: http://moateresia.blogspot.com

Kommentera inlägget här: