Jessica

Ding dong, the psycho's gone

22 februari

Kategori: Allmänt

Hej mina vänner.
I lördags blev det faktiskt en utgång efter jobbet, hade rätt skoj fastän
jag inte hann vara ute alltför länge.
Idag har jag jobbat 8-17. Sen for jag till Isse där jag blev bjuden på middag.
Kycklingtacos. Det vat mkt mkt gott ! Efteråt gick vi på en långprommis,
vi var rätt isiga då vi kom hem, fast det var sköööönt med luft.
Nu har jag tatt en dusch och ser lite Big Brother.
Sen blire väl att lägga sig antar jag.
Så har min dag sett ut, utifaaaaall ni vill anteckna ;)

godnatt.


min nya favorit ;)


Kommentarer

  • P på jobbet! säger:

    Hej! Nu har jag forskat och det är/har varit mellan 6 och 14 grader VARMT i London, varje dag sedan i lördags. Gräset grönskar, träden är på väg att "slå ut" och det"blommar" i rabatterna. Londonborna springer runt i typ kavaj och kjol, de har knappt ytterkläder. Lycka till med packningen då.....ses på fredag. //Pernilla

    2011-02-23 | 21:38:09

Kommentera inlägget här: