Jessica

Ding dong, the psycho's gone

28 februari

Kategori: Allmänt

Idag känns det betydligt bättre. Tack och lov för det. Antar att det var sömn jag behövde.
Som lovat, en liten uppdatering om min helg.

Fredag jobb 8-15. På kvällen blev vi bjudna på middag hos Jennie, Ante och Norah.
Blev bakpotatis, fläskfilé, tzatziki, vitlöksbröd, fetaost och sallad. MUUUUMS säger jag bara.
Sen bjöds det på kaffe och en underbart god cheesecake till efterrätt.
Två feta tummar upp för en helt underbar kväll!

Lördag jobb 9.30-16. Det var en av dom värsta dagarna på jobbet. MKT folk, en som jag jobbar
med får magsjuka, allt tar slut, jag skär mig i den värsta ruschen. Så blä, inga mer dagar som dom tack.
Men kvällen var skoooj. Blev bjuden på middag hos Jonny. Han hade gjort en otroligt god kycklinggryta, ris
och naanbröd. Väääldigt gott. Blev även efterrätt, tårta. Åh den var så god att jag hade kunnat sluka hela,
fast man var för mätt ;)

Inatt bädda jag i soffan och hade tänkt se Oscars galan.
Det gick sådär. Somna strax innan ett och vaknade upp 05.55. Just då den var slut.
Typiskt.

Idag är jag ledig. Ska iväg och växla pengar till London strax. Sen blire middag med mamma.

bye.


här har ni en bild på min fina nagel.


Kommentarer

  • Maria säger:

    AAAAAH, men fyyyfan hur det såg ut! Herregud.. Måste ha gjort rejält ont! :(

    2011-02-28 | 15:08:32
    Bloggadress: http://mariastenstrom.se
  • Åhlle säger:

    Men herreminhejsuss!! Fiii bubblan så fallit! stackars stackars dig gumman, måste gjort cpont, ja skar mig i fingret när ja skulle stressskära en citron, Ohmy va de blödde å pumpa..inge skönt, men de där såg mye värre ut, skickar en blåsning till fingret ditt! PUSS

    2011-02-28 | 19:02:50
  • Åhlle igen! säger:

    Hahaha, såg just mitt "stressssssskära" me tusen s typ, de va roligt tycker ja,haha, nåå men ses snart I hope! pöss haj

    2011-02-28 | 19:06:12
  • Anonym säger:

    Aj aj aj aj.. det såg inge skönt ut det där. Hoppas lördagens fest vägde upp början på dagen. Som du märkte blev det inge partajj för mig. Vi for till kåbdalis tidigt på sön morgon. Puss

    2011-02-28 | 22:26:09
    Bloggadress: http://sara-isaksson.blogspot.com
  • jonna säger:

    Aj som faan.. Usch såg ej bra ut ;)

    2011-03-01 | 20:10:07
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här: