Jessica

Ding dong, the psycho's gone

4 februari

Kategori: Allmänt

Uuuunderbart att det äntligen är fredag !
Är ledig 2 härliga dagar. Tummen upp!

Igår var jag och Veronica hos syrran och hälsade på. Det var mkt trevligt,
och förmodligen sista gången jag såg V med stor-bebbe-magen. Nästa
gång vi ses har hon en liiiiiiiiiten bebis, oh så mysigt :)
Väl hemma kom min underbara vän Isse förbi och förgade mitt hår.
Hon är den bästa som aaaalltid ställer upp. Thank you dear!

Och idag har jag jobbat 8-15.30. Sen drog jag och mami och tryckte i oss en pizza.
Raaaap så mätt jag blev. Nu är jag hemma, ligger och degar/jäser/valar i soffan.
Och det har jag tänkt göra resten av kvällen. Ska faktiskt unna mig ett vinglas
och se Vampire Diaries och Jersey Shore. Tror nog inte kvällen kan bli bättre!

tjyss.



Bild till vänster, dag 1 Thailand. Bild till höger, typ sista dagarna i Thai. Tur att man ser lite skillnad
på hudtonen iaf :) Åh, jag skulle ge vad som helst för att få en fin liten bränna och slippa vara
blek, blekare, lila, som jag verkligen är nu. Någon som vill sponsra till en utlandsresa ? Snälla ?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: