Jessica

Ding dong, the psycho's gone

7 februari

Kategori: Allmänt

Lördagen blev mkt mkt trevlig. Hade finfrämmande i form av sis, Isse, Åhlle, Johanna
och även kusin Linko joina med ett tag. Det blev massa surr, skratt och ölspel.
En klockren kväll, ja tills vi kom ut vill säga. Krogen var b-b-b-booooring. Som vanligt typ.
Men sällskapet var det inget fel på, så det får ett fett plus.
Hemgången var minst sagt intressant, jag och Åhlle hann med en del roliga grejer på vägen:
Handla skräpmat, ramla så jag har fetaste bulan på benet och spilla ut 2 Coca Cola i mitt trapphus.
Så kan det gå ibland, höhö.
Både Linn och Åhlle sov över, så igår vakna vi tidigt, vilket resulterade i en väldigt seg hela dagen.
Låg och sov typ hela kvällen. Skönt.
Idag jobb 7.30-14. Sen har jag spenderat dagen med sis och Norah.
Vart hem en sväng till Långnäs och hälsat på. Sen såg vi film. Hör och häpna, vi lyckades se en bra också.
The Messengers. Skräckis. Kan verkligen rekommendera den. :)
Nu blire Criminal Minds, sen slagga.

natt.


bilder från lördagens bravader:






Någon *harkel* snodde min kamera och tog dessa fina bilder. Kan ni gissa vem som gjorde det ?
Hahahaha. Mupp!!

Kommentarer

  • Ma säger:

    Förstod genast vem som gjorde detta,innan jag såg bilden på personen i toan.Kan de va nån annan än din kära syster som kommer på sånt här ???

    2011-02-08 | 13:07:29
  • Jessica säger:

    Du har helt rätt Mamma. Undra vem na släktar på ? ;)

    2011-02-08 | 16:23:47
    Bloggadress: http://jessicaohlund.blogg.se/
  • Jennie och Norah säger:

    Hahahahohohohihihi.Na vet aller om du doppa en i toa eller ej :p

    2011-02-08 | 19:41:12
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/
  • Jennie och Norah säger:

    du = jag.Blidde lite fel i bokstaveringen =)

    2011-02-08 | 20:42:20
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/
  • Anonym säger:

    haha, klockrena bilder! Jag vet vart du fått bulan ifrån. Det var nämligen när du skulle korsa vägen till big boy, vid gamla åhlens. Åhlle drog ju i väg som ett spjut och vi skulle försöka hinna med. Gick sådär..

    2011-02-08 | 20:59:28
    Bloggadress: http://sara-isaksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här: