Jessica

Ding dong, the psycho's gone

18 januari

Kategori: Allmänt

Ååååååhhh. Har suttit framför datan 3 timmar i sträck nu. Har it ens gått upp ur soffan nått.
Hade typ enmiljardfemhundraelvatusenåttionio olästa blogginlägg. Därav datanördandet.
Det jag skrev igår om att jag skulle städa idag. Euhmm, vahetteree, om jag säg söjn, he blev it av.
For istället till Verris med Bettan. Surra, spela kort, drack kaffe och spana in Verris otroligt fina mage.
Snart är det dags för na att föda. Så jävla spännande ! :)

Börjar inte förn's 17 imorrn, så då kanske jag hinner få undan några dammkorn.


adjö.


första bilden från breaking dawn. "bara" 10 månader kvar tills premiären. He jär ju åssit!


Kommentarer

  • Anna säger:

    Jag vet inte vad jag gör på lördag så jag kan inte säga ngnting om jag kmr dricka upp den där lilla slatten eller inte ;P Men jag lovar att höra av mig om jag har några såna tankar ;)



    Ang. de där "enmiljardfemhundraelvatusenåttionio olästa blogginlägg" jag gissar att jag hade skrivit typ hälften! Hahahahaha.. ;P

    2011-01-19 | 00:43:08
    Bloggadress: http://foxygoldfish.blogspot.com
  • jonna säger:

    Och de osar sex sex sex.... Mysigt ;)

    2011-01-19 | 21:28:50

Kommentera inlägget här: