Jessica

Ding dong, the psycho's gone

21 januari

Kategori: Allmänt

Äntligen fredag. Vilket betyder leeedighet i 2 sköna, underbara dagar.
Ikväll blir det After Work med god mat, öl och senare en utgång. Kommer bli såå mysigt.
Se då dom andra jobbar medans man själv får sitta och glassa. HÖHÖ!

Igår var jag hos Jonna. Vi såg Twilight. (för hundraelfte gången) Jag må säga, att
den är helvetes dåligt gjord. Vi satt mest och skratta och sa alla repliker. Som det ska va då :D

Hejn går ju it, nu måste jag göra nå åt mitt E-type krull!

Trevlig helg!



Lika som bär ?
Ja, detta är sanningen. Så ser jag ut. Osminkad och oplattat hår.
Blev kallad E-type hela högstadiet. Det var innan jag upptäckte den
underbara plattången. Thank god i did!


Kommentarer

  • jennie säger:

    Men heeeeelvetes så lika !!:) själv är jag mest lik Peter stormare...

    2011-01-21 | 19:26:54
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/
  • jonna säger:

    Skräp dig du är SÅ mkt snyggare än e-type. Inte lik!!!!

    Japp. Gårdagen var kung, som twilight ska vAra :) kass kvalla , men man ska kunna replikernA bättre. Bakläxa! ;) pusspuss...

    2011-01-21 | 23:36:23
  • Moa säger:

    Haha vi är många som svär vid plattången tror jag! Dock verkar vissa inte ha upptäckt den än tyvärr, finns en del människor jag skulle vilja tipsa haha ;)

    2011-01-22 | 04:15:45
    Bloggadress: http://moateresia.blogspot.com
  • Moa säger:

    Hehe gull! Bara ett litet tag, tills det känns kul att blogga igen! :)

    2011-01-23 | 12:36:07
    Bloggadress: http://moateresia.blogspot.com
  • Åhlle säger:

    hahaha..oh my e-man! :D Du är ju tusen gånger fräschare å snyggare än the Krol the warrior king! Men visst fan, likheten finns där i vågorna;) PUSSSSSS

    2011-01-25 | 12:32:22
  • Madde k säger:

    HAHAA jag dööööööööööööööööööööör!! Älskar ditt burr! =) du är så fin! puss

    2011-01-31 | 17:42:20

Kommentera inlägget här: