Jessica

Ding dong, the psycho's gone

27 januari

Kategori: Allmänt

Hey kamrater.
Med tanke på att jag har sett så bra filmer den senaste tiden, kom det ett fett bakslag idag.
Jag och syrran såg Buried. Den hade ju fått sååå bra recensioner, bla bla bla.. Men om jag
säger som så, den SÖG! Förlorade 1½ timme av mitt liv. Tack!
Det enda som får ett plus av mig är Ryan Reynolds. För han är snygg.
That's it.
Blev även bjuden på en fantastisk god middag av sis. Kycklinggryta med wokade grönsaker och kokosmjölk.
Sen lite ris och fralla på det. Yummie. Fick även med hem en matlåda som jag kan äta nån annan dag.
Världens bästa syster alltså!

Nu ska jag bädda ner mig i soffan, se lite How I Met Your Mother, så jag får se nått bra idag iaf!

natt!


söjn myche tyck i om na!

Kommentarer

  • Jennie och Norah säger:

    Om du släng på mig DIN min,lika mysche tyck ja om dä! =) Puss!

    2011-01-28 | 11:42:49
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: