Jessica

Ding dong, the psycho's gone

3 januari

Kategori: Allmänt

Jahappsi, då var det 2011 då.
Min helg har vart underbar. Tiden har bara flygit iväg. Som den oftast gör då man har kul.
Så nytt år = nytt liv ? Man kan ju alltid försöka.
Ska iaf bli spännande att se vad detta år har att bjuda på.
Har tänkt skriva en liten "årskrönika" för 2010 här på bloggen. Kommer väl upp nån gång i veckan.

Idag har jag lunchat med bästa Elin. Sen har vi gått en svängom på stan.
Köpte en ny parfym och lite starkdricka. Fest återigen på onsdag. Känns som att jag borde
ta en vit månad eller nått. Har blivit mkt partaj på senaste tiden.

Jobb ikväll, 17-22.30.


buhbye.


några bilder från nyårsafton.







Kommentarer

  • P på jobbet! säger:

    Hej! Vad köpte du för ny parfym? Vad kostade den? Sitter doften kvar länge? Kan du skriva en recension och lägga ut en bild? Jag vill oxå köpa en ny parfym så jag vill veta allt!! Du kanske minns den värdelösa Bruno Banani parfymen som dunsta bort på typ 5 minuter?? Vill inte göra om den missen. Vi ses...//P

    2011-01-03 | 17:11:28
  • Catarina säger:

    Vilken fin gammeldags stil de där verkar ha hemma.

    Go fortsättning på nya året.

    2011-01-06 | 09:44:53
    Bloggadress: http://ninna77.blogspot.com

Kommentera inlägget här: