Jessica

Ding dong, the psycho's gone

4 januari

Kategori: Allmänt

Fy bubblan alltså. Ni ska allt få veta vad jag har gjort idag.
Från klockan 13 tills nu (okej, 2 timmars paus mellan för lite kaffe, handling och matlagning)
har jag fört över alla mina bilder till CD-skivor. Blev 18 totalt, sen tog skivorna slut.
Trodde aldrig att det skulle ta så här lång tid. Men jag får skylla mig själv. Har inte kopierat över
nå bilder på över ett år. Så jag hade bunkrat på mig en del.
Men nu äre äntligen gjort. Hade ju för övrigt inga speciella planer idag så då kunde jag lika gärna göra det :D

Nu
har jag snart tänkt lägga mig, ingen sovmorgon imorrn då det vankas jobb från 8 till 17.30.


adjoss.



Svar till Pernilla om min parfym: Köpte en gammal goding. Escada - Magnetism.
Då jag verkligen älskar den, och tycker att lukten håller länge. Min favvo av alla Escadas :D
(tror nog att du kanske har haft denna , eller har jag helt fel ? )



Kommentarer


Kommentera inlägget här: