Jessica

Ding dong, the psycho's gone

8 januari

Kategori: Allmänt

Lördagkväll. Hemma i mjukisbyxor och slöar framför dumburken.
Så jävla nice. Hade absolut inte orkat partajja ikväll.
Har iaf jobbat idag till 15, sen drog jag och sis hem till morsfars där även Norah var,
blev bjuden på godmaaat som vanligt. Taack!!

Nu har äääntligen säsong 3 av Jersey Shore kommit ut. Ohh så jag har längtat.
Trodde aldrig att jag skulle börja se det, men gosh så bra den är.
Så nu ska jag slå igång avsnittet och äta lite frukt.
(ska försöka vara utan godis, snask, fika och läsk hela januari, wish me luck, gosh darnit!)

byeee !


ps. Har blivit helt besatt av how i met your mother, måste ha min dagliga dos av det.
Alltså Barney, finns det nån härligare ? Njaaee. Sku it tro hä !
Älskar detta klipp. Skrattar ihjäl mig typ varje gång. Kuuung !!



Kommentarer

  • Moa säger:

    You go girl! Jag tänkte börja med en månad utan fika och godis, andra dagen nu och jag dör av sockerbrist men bara 28 dagar kvar då haha ;)Lycka till!

    2011-01-11 | 14:06:50
    Bloggadress: http://moateresia.blogspot.com

Kommentera inlägget här: