Jessica

Ding dong, the psycho's gone

9 januari

Kategori: Allmänt

Idag har jag haft Elin på besök. Sandra skulle eg. också vara med, men stackar'n har fått magsjuka :(
Vi har iaf tittat lite på resor till London. Tanken är att vi ska ta en liten tripp dit i mars.
Så går allt som det ska, så kan det hända att resan bokas till veckan. Hoppas !!

Har även lagat mat idag. Ja, ni läste rätt. Jag har lagat min egen middag.
Kyckling med ris och wokade grönsaker. Kanske inte världens komplicerade maträtt,
men jag är stolt ändå. Och gott blev det också.

Sen hade jag ju tänkt göra värsta årskrönikan, men jag ids fanken inte. Så jag tänkte
lixom bara skriva vad som har varit bäst med 2010.

- THAILAND !!
- Alla mina underbara vänner som fått barn
- The Vampire Diaries
- Jennie, Ante och Norah flyttar in i huset
- Fotbolls VM
- Eclipse på bio
- Diggiloo
- Norah 2 år
- PDOL
- Schlagerfeber
- Western Farm

... skulle kunna fortsätta i evigheter. Självklart har hela året varit bra.
Jag har fått umgås med människor som betyder oerhört mkt för mig, spenderat tid med familjen,
haft liiite semester. Och självklart har ju påsk, midsommar och jul också vart klockers.
Men jag sätter punkt där. :)

puss.







Kommentarer

  • P på jobbet! säger:

    Hej! Notera gärna att jag kommenterar två gånger på kort tid! :) Jag har och har haft Escada Signature, en gammal sort som inte säljs på Kicks längre, Escada Incredible Me och Escada S. Jag är sugen på Heat, Beyonce´s nya men kommer aldrig iväg till stan, är typ sjuk varannan dag. Jag är grymt avundsjuk, dock inte missunnsam, på din Londonresa det låter underbart. Vi ses.....//P

    2011-01-10 | 14:59:38
  • jonna säger:

    Och så skojigt och vilket fint kollage med bilder. Mot sommar,fest och Thailand. Puss och kram

    2011-01-11 | 13:37:48
  • Anna säger:

    Alltså jag tycker inte du ska se den, Bradley Cooper är inte med så jättemkt och det är fan inte värt att se den trots alla dessa snygga face. Se en annan film med honom istället, hahaha.. ;)

    2011-01-11 | 17:28:24
    Bloggadress: http://foxygoldfish.blogspot.com

Kommentera inlägget här: