Jessica

Ding dong, the psycho's gone

16 juni

Kategori: Allmänt

Idag har jag vart ledig. Men inte har jag degat för det, nej.
Jag har städat hela dagen lång. Om jag säger så här, en liten påminnelse
till mig själv: Städa under soffdynorna lite oftare. Hitta typ en halv chipspåse (jag som it ens äter chips,
men jag kan nog tänka mig vem den skyldige är, höhö
), annat snacks, hårnålar, gummisnoddar
och spelbrickor där under. Freshness, eh nej! Så nu blire att städa där under varje gång minsann :)
På aftonen kom min älskade mamma förbi och hjälpte mig att ta fönstrerna. Så nu är sommargardinerna
på plats och läggan blev superfärsch! Gött! Sängen är renbäddad, jag är nyduschad, så inatt kommer
jag sova underbart bra tror jag :)

Hejrå.


Älskar verkligen min lägenhet!!





Kommentarer

  • Jennie och Norah säger:

    Det blev så himla snyggt!! =)

    2011-06-18 | 11:01:17
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/
  • helena säger:

    du har så himla bra smak... va skönt du ska ha sovit i natt.. kram

    2011-06-18 | 12:20:05

Kommentera inlägget här: