Jessica

Ding dong, the psycho's gone

12 maj

Kategori: Allmänt

Vill först börja med att tacka alla som grattade mig igår via sms, telefonsamtal och facebook.
Ni är helt enkelt underbara, så en stor fet puss till er! ♥

Idag har jag som sagt vart hos frissan. Hårmassagen var helt underbar.
Klippningen gick finemang. Chockade mig själv och klippte lugg (har velat fram och tillbaka om jag
verkligen ville ha det
) och cirkus 1 dec av håret. Blev nöööjd, och håret blev super fräscht!

Ikväll ska jag ha Mary Kay party hemma hos mig. Efter blire lite ostbricka och vindruvor.
En kanon dag helt enkelt.

bye!



Äntligen fick jag fingrarna ur och köpte ett värmeskydd till mitt torra hår.
Fick ett presentkort av mina underbara vänner då jag fyllde år. Så Kérastase ritualen, klippningen
plus detta värmeskydd kostade mig endast 260 kr. Billigt och bra :)



Igår på jobbet fick jag denna underbara present av mina nya chefer. Duschcremé, peeling och bodybutter,
plus en necessär som följde med. Blev otroligt glad :)


Kommentarer

  • jonna på jobbet säger:

    Du var så snygg och det var så trevligt med en hudvårdsklass :) PUSS

    2011-05-12 | 23:32:28

Kommentera inlägget här: