Jessica

Ding dong, the psycho's gone

25 maj

Kategori: Allmänt

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, så vill jag ställa mig på balkongen och skrika nu.
Jag och Isse har kollat maaaaaassor med flygresor + hotell i flera timmar.
För er som inte vet, vi ska alltså till US and A, närmare bestämt Los Angeles och San Francisco.
Tanken är att vi ska vara 2 veckor i LA och 1 i SF. Så vi måste alltså boka en enkel biljett dit och en hem.
Om jag säger som så, det var inte det lättaste. Vissa var dyra som f-n, andra lite billigare, det billigare
alternativet är med Iclandair (mellanlanding Island), och det kändes väl sisådär med tanke på dagens situation,
plus att det flygbolaget inte hade fått allt för bra omdömen.
Så vi får väl se vad vi hittar på. Är det nån som har tips. Tipsa, tipsa, tipsa. Vi är lite lost. :)
Hotell är en annan femma, där har vi ändå hittat en del till helt okej priser.
Vill verkligen iväg nu, helst igår. Ligga på beachen i Santa Monica och surpla paraply drinkar.
Sen har jag tänkt att jag ska se Matthew McConaughey jogga på stranden i bar överkropp,
då ska jag springa fram och hoppa på han. Eller som mamma sa:
"Han kommer bara stå kvar och du kommer flyga ner och sprattla i sanden!"
Man kan väl alltid drömma ?
Höhö.

Nej, nu skriver jag bara en massa goja, så jag sätter .



Om han stretchar (??) sådär på stranden är det ju lätt att hoppa på han!

Kommentarer

  • jonnaIsängen säger:

    Så jäkla sweeeet... :)

    2011-05-26 | 00:21:01
  • Moa säger:

    Jecka, kolla resor från Köpenhamn eller Helsingfors - brukar vara flera tusen billigare, och dit är det ju inte dyrt att ta sig! :) Flög därifrån till Hong kong och det var typ 5 000 billigare.. Annars är KLM rätt bra och inte sjukligt dyra.

    2011-05-26 | 11:17:17
    Bloggadress: http://moateresia.blogspot.com

Kommentera inlägget här: