Jessica

Ding dong, the psycho's gone

4 maj

Kategori: Allmänt

Snabb update om vad som hänt i mitt liv (på typ en vecka), varsågoda.
Min älskade älskade vän Elin är hemma från Norge, så henne har jag hängt med.
Druckit årets (I think) första rosévin på balkongen. (zero sommarkänsla).
Ätit skräpmat + gooood efterrätt hos sis, N och A med das familjish.
Firat valborgs i Munksund med massa härliga människor.
Druckit tequila.
Nött The Big Bang Theory (har total dissat den serien förr, men nu ääälskar jag mupparna).
Fått nya ägare på jobbet.
Haft mysafton/kväll med Jonna (och E) i form av god middag + fika (tack älskade vän), New Moon och massa skratt!!
Lunchat med sis och mor, fått en tidig födelsedagspresent av mor och far: Escada parym och mascara. TACK!
Bokat "hårmassage" och klipptid!! (äääntligen, mitt hår är nöööött!)
Städat och tvättat.
Fikat med vänner.
Och självklart har jag hunnit jobba också.
Har haft en kanon vecka, med mina nära och kära. Vilket jag gillar skarpt.

Nu ska jag ta och äta en sallad, för snart kommer Isse hit. Vi ska planera lite på en resa
som jag hoppas, hoppas, hoppas blir av !!


puss!

ps. såg nu att jag hade skrivit heeelt fel månad i gårdagens blogg.


Mohaha, skolkort i 4an. Kolla in min snygga frilla! ;)




Kommentarer

  • Catarina W H säger:

    va ljushårig du var.

    Konstigt att du blivit så mörk med åren... :)

    2011-05-04 | 22:35:49
    Bloggadress: http://ninna77.blogspot.com
  • Helena säger:

    du är snygg då också!! kram

    2011-05-06 | 09:20:52

Kommentera inlägget här: