Jessica

Ding dong, the psycho's gone

6 maj

Kategori: Allmänt

var det fredag åter igen. Niiice.
Idag har jag och Elin lunchat på Challange, he var myche gott. Sen drog vi en svängom
på stan. Köpte en ny jacka som var på halva priset, score !

Igår skulle jag gå och "titta till" min cykel, som inte alls var kvar. Nån jävel har snott den.
Den var inte riktigt min, hade lånat den av mami, det var en gammal hoj som jag hade tänkt
cykla med mkt under sommarn, men då vart it det då. Sur är vad jag är!!

Nu ska jag göra mig klar för jobb.

adjos.


Jag och min underbara vän!!


Kommentarer

  • Catarina W H säger:

    Lägg ut en bild som efterlysning här och på fb så kanske nån sett den. Eller så kanske den dyker upp

    2011-05-06 | 16:56:21
    Bloggadress: http://ninna77.blogspot.com
  • Jennie och Norah säger:

    men vaffanapoli!Blir så irriterad på folk som inte vet vad som är ditt och mitt.Men hittar du cykeln så vet du ju att det är mamis,för det finns inga fler av dom skulle jag tro ;)

    2011-05-06 | 19:42:10
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: