Jessica

Ding dong, the psycho's gone

9 maj

Kategori: Allmänt

Hejsan.
Om två dagar fyller jag ett år äldre. Suck, har lite lätt ångest över att redan bli 25
och inte har gjort så mkt vettigt av mitt liv. Nåja, det ska vi ändra på tycker jag.
Nu till nått annat skoj, i lördags var det tjejfest hos mig, med peruk tema.
Jag, Jonna, Elin och Sandra hade införskaffat oss varsin. Anna körde på sin vanliga kalufs.
Det var en mkt trevlig kväll med massa skratt, som vanligt då man är med dom bästa ! ♥

Idag har jag jobbat till 14. Sen drog jag och Elin till Jonna och Enya för att fira Enya i efterskott.
Vi satt ute och fika i det härliga vädret. Uuuunderbart.
Nu ikväll har jag vart hos Elin på smyckesparty. Riktigt fina smycken, men lite väl dyrt för min del,
så det blev inget köp tyvärr. Men trevligt var det iaf :)

Nu
blire att slappa nalta i soffan.

puss.


pics från partyt i lördags:







Kommentarer

  • Anonym säger:

    Snyggt!! :)

    2011-05-10 | 12:34:28
  • Anonym säger:

    Snyggt!! :)

    2011-05-10 | 12:35:03
  • jonna säger:

    Jajemän det ska bli najs.. Vi var dock inte med men men en ny tunika fick jag ju iaf ;) hihi...ps. Jag som skrev ovan.. Puss :)

    2011-05-10 | 18:38:37
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com
  • Anonym säger:

    He, he. Kul med temaparty.

    Jonna skulle kunna klä ut sig till Flintstones wilma med den peruken. :)



    Svar:

    Ja gud hon växer så det knakar. Jag tycker hon förändrats så mycket på sistone.



    Hon går från fortfarande lite baby-utseende till att bara vara liten tjej. :)

    2011-05-10 | 23:38:22
  • Catarina W H säger:

    He, he. Kul med temaparty.

    Jonna skulle kunna klä ut sig till Flintstones wilma med den peruken. :)



    Svar:

    Ja gud hon växer så det knakar. Jag tycker hon förändrats så mycket på sistone.



    Hon går från fortfarande lite baby-utseende till att bara vara liten tjej. :)

    2011-05-10 | 23:38:55
    Bloggadress: http://ninna77.blogspot.com
  • Smsa Låna säger:

    För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

    2011-07-19 | 20:39:51
    Bloggadress: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här: