Jessica

Ding dong, the psycho's gone

16 november

Kategori: Allmänt

Inatt var jag, Anna, Jonna och Isabella och se Breaking Dawn.
Har märkt att jag inte är lika galen i filmerna och böckerna som jag var förr.
Men filmen var bra. Det är ju Twilight lixom :)

Annars
då. Inte allt för mkt som händer.
Längtar faktiskt lite efter snö. Mitten av november, ingen snö och plusgrader.
Bara det är snö till jul så blir jag nöjd. Måste börja köpa lite julklappar nu känner jag.
Kommer väl inte bli allt för mkt då jag inte är den rikaste i världen efter resan. Nåja.

Nu ska jag göra mig redo för jobbet.

Tja.


Julafton förra året. Myyyyycket snö!



Kommentarer

  • Jennie och Norah säger:

    Ellöööööör!?

    Bra klippt och klistrat va!? =)



    Shit vd snö! Jag fattar inte att he var svinmysche snö hajn tiden förra året!

    2011-11-17 | 09:34:02
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: