Jessica

Ding dong, the psycho's gone

17 november

Kategori: Allmänt

Idag har jag spenderat hela dagen med syrran och Norah.
Har även ätit en sju-helvetes god hemmagjord hamburgare alá syster. MÖMS!
En klockren dag, som det oftast är då man får spendera den med människor som betyder allt.


Nu hade jag tänkt ta på mig pyjamasen, lägga mig under duntäcket och se TV.

Imorrn ska jag luncha med underbara Elin, sen äre kvällsjobb som gäller!

godnatt!


Typiskt amerikat. Flottig pizza. Och ölen fick man serverad i en röd plastmugg!


Ser ni vad jag håller i ? Man kan it annat än älska dessa röda saker!

(bilderna är tagna i Las Vegas)


pssst. ska faktiskt bli liiite bättre på att blogga och lägga ut mer bilder från resan.

Kommentarer

  • Elin Marklund säger:

    Gilla, gilla allt! Å fii fan vad snygg du är! :)

    2011-11-18 | 11:34:05
    Bloggadress: http://elinmarklund.se

Kommentera inlägget här: