Jessica

Ding dong, the psycho's gone

8 november

Kategori: Allmänt

Åhej, vad jag har vart dålig på att blogga.
Ska verkligen ta tag i detta och lägga upp lite mer bilder från resan.
Allt är då tillbaka till det normala igen.
Umgås med mina älskade vänner och familj, jobbar, sover och allt det där.
Går inte en enda dag utan att jag tänker på USA. Förra veckan hade jag en äkta
depp dag då jag verkligen bara ville tillbaka nu! Synd att det inte går för tillfället.

Nåja, nu ska jag snart iväg och jobba.
Ursäkta för ett tråkigt inlägg :)

bye!


Santa Monica, Los Angeles




Underbar utsikt från Twin Peaks i San Francisco




Kommentarer

  • Jennie och Norah säger:

    Förstår att det är deppigt att vara hemma. Bara att börja spara pengar och planera en ny resa!! =)

    2011-11-08 | 19:55:57
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/
  • Sara säger:

    Tänker på det varje dag jag också. Vad gör man här egentligen??

    2011-11-08 | 23:24:04

Kommentera inlägget här: