Jessica

Ding dong, the psycho's gone

14 september

Kategori: Allmänt

Halllååå där ute. Som jag har varit dålig på att blogga.
Har tydligen över 500 olästa inlägg på blogglaavviin. Whoopssi.
Har haft fullt upp. Jobb, umgås med vänner, jobb, jobb, planera resan osv osv.
Nu är det mindre än 3 veckor tills vi far. Fan, blir ju nödig bara jag tänker på det.
Gaaaalet vad tiden har gått fort. Men den får jätte gärna stå still då vi är borta.

Nu ska jag hämta upp min tvätt sen blire att äta tacos.
Efter det ska jag bädda ner mig i soffan, unna mig en liten chokladbit
och se veckans avsnitt av Sons of anarchy. K-k-kärlek!

puss.

psst. alltså jag blir ju it super arg om ni nån gång vill skriva en kommentar.
skulle bli super glad om nån som aldrig skrivit förr bara sku skriva en rad eller två.



Kommentarer

  • sara säger:

    Åh lordi, hur ska jag klara mig utan dator i 3 veckor. Hur ska jag klara mig utan att få se SOA, trots att jag vet att det finns färska. Wää. Kanske måste komma och kraschlanda i din soffa. Härligt med tvätten klar, du förtjänar din chokladbit. Nu är ju inte jag någon ny kommenterare. Hoppas det dög ändå.

    2011-09-14 | 20:33:43
  • Jennie och Norah säger:

    SAY HELLO TO MY LIHEHEHETTLE FRIENDAH!

    MÖMS!



    Oj,caps,ids inte radera.

    Puss!

    2011-09-14 | 20:47:15
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/
  • Catarina säger:

    Hej

    Men lite bilder från lördagens galej kanske? Blogga lite till medan du ser tv. :)

    2011-09-14 | 21:27:25
    Bloggadress: http://ninna77.blogspot.com
  • jonna på jobbet säger:

    Nån osm aldrig skriver, ska man ta åt sig då? HAHAH :) Puss!

    2011-09-15 | 04:59:15
  • Madde säger:

    HEJ! vi måste träffas innan du far!!! nästa vecka? prommis? eller bara häng? PUSS!

    2011-09-15 | 13:27:48

Kommentera inlägget här: