Jessica

Ding dong, the psycho's gone

15 september

Kategori: Allmänt

Har ju inte berättat att vi hade personalfest i lördags.
Det var mkt trevligt. Vi var på havsbadet, åt buffé och såg Rock showen som dom har.
Efterfesten blev i min lägga. Gick och la mig efter 6 på morgonen. Om jag säger såhär, aldrig mer.
Det var gris, grisigare, grisigast. Krossat vinglas, krossad lampa, ölflaskor, vinglas mer mera
är ingen rolig syn att vakna upp till. Och bakis var jag. Herrejösses.
Har nog blivit för gammal för efterfester tror jag :)

Nu
ska jag strax gå ner och dricka en kaffekopp med några vänner.

puss.


från lördagens bravader:


Kommentarer

  • sussi säger:

    lät som en efterfest ska vara.. hihi.. vi ses kanske ute i vimlet på lördag! :)

    2011-09-16 | 09:12:42
    Bloggadress: http://sussilussan.blogspot.com

Kommentera inlägget här: