Jessica

Ding dong, the psycho's gone

28 september

Kategori: Allmänt

Ikväll har jag hängt med Madde. Vi har vart på en promenad och sen
drog vi till mig och kollade på gamla bilder som M hade med sig.
Som vi har skrattat. Bland annat åt Maddes ögonbryn och min krydd-kajal jag hade under ögat.
Vars är mascaran lixom ?
Bjussar på några godingar här:
(bilderna är från typ 2004-2005)







Avslutar med en bild på min favorit tröja som jag hade på mig typ heeela gymnasiet:



Är grymt roligt att kolla gamla bilder. Man får tillbaka så många minnen!

Nu ska jag lägga mig och se SoA. Kääärlek.

puusss.



Kommentarer

  • Sara säger:

    Hahah,cool, ung och villig. ;) Fick datasladden i går på posten. Tror du jag har laddat upp med serier? Ja är svaret om du inte räknat ut det.

    2011-09-29 | 12:41:31

Kommentera inlägget här: